مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 مهر 1400 ساعت 07:202021-10-11فرهنگي

اهدای نشان «علی لندی» به آثار برگزیده فداکاری نوجوانان در جشنواره فیلم رشد


رییس شورای سیاستگذاری پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از تصمیم این شورا در خصوص تعیین جایزه و نشان ویژه ای با نام و یاد شهید علی لندی خبر داد.

- اهدای نشان علی لندی به آثار برگزیده فداکاری نوجوانان در جشنواره فیلم رشد رییس شورای سیاستگذاری پنجاه و یکمین جشنواره بین المللی فیلم رشد از تصمیم این شورا در خصوص تعیین جایزه و نشان ویژه ای با نام و یاد شهید علی لندی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن ملکی اظهارکرد: به دنبال پرواز آسمانی نوجوان فداکار و ایثارگر ایذه ای، شهید علی لندی و پیرو دستور رییس جمهور مبنی بر روایت داستان ایثار این قهرمان ملی به زبان هنر و قلم اصحاب فرهنگ و رسانه و با تأکید بر این که درس شجاعت، فداکاری و از خودگذشتگی علی لندی، مصداق بارز تربیت اخلاق مدار اسلامی و ایرانی است و باید این نوجوان، برای تربیت شدگان نظام تعلیم و تربیت کشورمان الگو باشد در نظر داریم در جشنواره فیلم رشد امسال، نشان ویژه ای با نا شهید علی لندی به آثار برگزیده با موضوع شجاعت و ایثار اهدا کنیم.

وی افزود: آثاری که در این دوره از جشنواره به موضوعاتی از قبیل شجاعت، ایثار و فداکاری دانش آموزان و نوجوانان این مرز و بوم پرداخته باشند و رشادت ها و غیورمردی های ملی و بین المللی نوجوانان این مرز و بوم را به تصویر کشیده باشد، در بخش ویژه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان «علی لندی» به آثار برگزیده فداکاری نوجوانان در جشنواره فیلم رشد

اهدای نشان «علی لندی» به آثار برگزیده فداکاری نوجوانان در جشنواره فیلم رشد